Informatii de livrare

Livrarea produselor

Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania), prin intermediul firmei de curierat rapid Sameday in termen de maxim 3 zile lucratoare de la plecarea coletului din showroom-ul KidsDecor.

  • NU facem livrari si NU putem opera retururi efectuate prin Posta Romana.
  • Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare.
  • Produsele KidsDecor sunt ambalate corespunzator pentru a preveni deteriorarea coletelor, iar la momentul predarii coletelor catre firma de curierat acestea sunt sigilate si in stare integra. Firma  SC Kids Decor System SRL nu poate fi trasa la raspundere pentru eventualele distrugeri sau pierderi ale coletelor. Acestea, odata preluate de firma de curierat, cad in responsabilitatea acestuia.

 


Livrarea produselor TEXTILE comandate se efectueaza:

  • prin curierat rapid contra unei taxe unice de 19,9 lei pentru comenzi mai mici de 500 lei;
  • prin easybox contra unei taxe unice de 11,9 lei pentru comenzi mai mici de 500 lei;
  • gratuit pentru comenzi minime de 500 lei.

Durata transportului este, de regula, 24-48 ore de la momentul expedierii.
Daca vor exista situatii de forta majora sau daca din motive independente de SC Kids Decor System SRL nu se va putea onora comanda, ne rezervam dreptul de a intarzia sau a nu livra produsele comandate, acest aspect urmand a fi adus la cunostinta clientului.

 

Livrarea MOBILIERULUI: la achizitia mobilierului taxele de curierat sunt diferite fata de achizitia produselor textile.

  • prin curierat rapid contra unei taxe unice de 90 lei pentru comenzi mai mici de 1700 lei;
  • gratuit pentru comenzi minime de 1700 lei.

Durata transportului este, de regula, 24-48 ore de la momentul expedierii.
Daca vor exista situatii de forta majora sau daca din motive independente de SC Kids Decor System SRL nu se va putea onora comanda, ne rezervam dreptul de a intarzia sau a nu livra produsele comandate, acest aspect urmand a fi adus la cunostinta clientului.

 

Plata articolelor

Plata articolelor comandate se va face:

  • ramburs numerar/card la livrarea coletului sau
  • prin intermediul EuPlatesc cu cardul inainte de finalizarea comenzii.

 


Pentru comenzi speciale (dimensiuni diferite fata de oferta noastra de pe site, produse care nu exista in oferta curenta sau broderii de nume), comanda se va transmite prin email la adresa: [email protected], iar plata se va face integral prin transfer bancar inainte de intrarea comenzii in productie. Comenzile speciale un se pot returna.

Pentru pre-comenzile de mobilier (produse care nu exista momentan in stoc dar se pot aduce pe baza de comanda de la fabrica), se va percepe un avans de 50%, iar diferenta la livrare ramburs sau plata cu card-ul. In situatia in care clientul se va razgandi ulterior achitarii avansului si nu mai doreste comanda (aceasta fiind deja lansata la fabrica), acesta va pierde avansul achitat. Plata avansului se va face prin transfer bancar inainte de lansarea comenzii catre fabrica, pe baza facturii fiscale emise de KIDS DECOR SYSTEM si transmisa prin email.

 

Datele pentru plata acestora:      

RO90 INGB 0000 9999 0352 4950 - ING BANK

SC KIDS DECOR SYSTEM SRL

 


Ulterior platii, te rugam sa ne transmit confirmarea prin email [email protected].

Fii primul care află noutățile!

Abonează-te la newsletter și vei primi informații exclusive, oferte speciale și multe altele direct în inbox-ul tau.

Close