Condiții de retur

Returnarea produselor

  • Daca nu esti 100% multumit de noua achizitie, poti returna produsele in termen de 10 zile lucratoare de la cumparare si primesti integral banii inapoi.    
  •  Produsele trebuie sa fie in conditia in care au fost primite, nefolosite, in ambalajele originale sau echivalente si insotite de factura aferenta.
  •  Nu vom credita produsele care sosesc deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente.
  •  Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
  •  Nu acceptam retururi pentru produse care s-au defectat in urma nerespectarii de catre client a conditiilor de utilizare, depozitarea si spalare.
  •  Pentru schimb sau retur de produs cheltuielile de transport vor fi suportate de catre client. In cazul returului, banii vor fi inapoiati in termen de maxim 30 zile prin transfer bancar din momentul primirii coletului.
  • Returul sau schimbul trebuie anuntat telefonic la 0722450015 sau pe adresa de e-mail comenzi@kidsdecor.ro si ti se vor comunica instructiunile de returnare.
  •  Restituirea banilor se va face numai dupa sosirea coletului si verificarea acestuia de catre colegii nostri. Banii pot fi restituiti NUMAI in cont bancar.
  •  Orice retur dupa o perioada mai mare de 10 zile lucratoare de la receptia produselor este considerata expirata.
  •  Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client sunt considerate abuz.

 

Comenzi speciale (dimensiuni diferite fata de oferta noastra de pe site, produse care nu exista in oferta curenta sau broderii de nume/diferite)

  • Daca vrei sa anulezi comanda inainte de livrare, te rugam sa ne contactezi la 0722450015 sau comenzi@kidsdecor.ro si vom face tot posibilul sa indeplinim solicitare ta. Cu toate acestea, nu putem garanta anularea comenzii odata ce aceasta a fost confirmata si trimisa in productie. In cazul in care, din orice motiv, vrei sa anulezi comanda ta dupa ce aceasta a fost trimisa in productie, avind in vedere ca produsele au fost deja realizate, ne rezervam dreptul de a retine avansul achitat.
  • Te rugam sa ai in vedere ca toate comenzile speciale sunt realizate dupa specificatiile prezentate de tine – culoare, dimensiune, grosime, etc – si deci esti pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. KidsDecor.ro garanteaza insa calitatea produsului achizitionat.
  • Te rugam sa ai in vedere ca produsele ajustate astfel incat sa indeplineasca cit mai bine nevoile tale – ajustare model, ajustare latime, ajustare inaltime, ajustare marime, etc, nu pot fi returnate / schimbate.
  • Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
    Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."

 

Defecte fabricatie

  • Toate produsele KidsDecor.ro sunt verificate inainte de livrare din punct de vedere al calitatii si conformitatii. Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie trebuie sa ne anunti imediat si implicit se returnezi produsele. In aceasta situatie poti opta fie pentru inlocuirea produselor cu produse identice, fie pentru restituirea contravalorii produselor. Orice reclamatie privind existenta unor defecte de fabricatie, dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata. Cu toate acestea, vom face tot posibilul sa gasim o solutie pentru reclamatia ta.
  • Defectele de fabricatie se refera la produsele primite cu defecte (material rupt, material patat, material descusut), insa nu se refera la produsele deteriorate ca urmare a purtarii / uzurii / distrugerii.

 

Costuri de returnare

Toate taxele de returnare enumerate mai jos, dar fara a ne limita la acestea, sunt suportate integral de tine, cu exceptia returnarilor din cauza defectelor majore de fabricatie:

  • taxa de expediere a coletului catre noi
  • daca se doreste inlocuirea produselor – taxa de expediere a noului colet catre tine
  • daca se doreste returnarea contravalorii produselor – comisioanele bancare (plata online sau prin OP)

Atentie: Nu acceptam pachete cu plata ramburs.

 

 

Facebook